Het is bijna zover! - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Arianne - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Arianne - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Arianne

16 Januari 2014 | Nederland, Leusden

Het aftellen is begonnen! Morgen is de dag dat ik zal vertrekken naar Nieuw-Zeeland. Het inpakken van mijn koffer en handbagage zijn bijna klaar, de laatste dingen moeten alleen nog in de koffer. Verder ben ik klaar om te vertrekken!

Vrijdag 17 januari zal ik om 22.10 uur vertrekken richting Dubai met Flying Emirates. Ik heb gehoord dat het een goede vliegmaatschappij is, dus dat zal ik gaan ervaren. Ik ben benieuwd!

Om 07.40 uur zal ik landen in Dubai, wat ook al zo'n mooie luchthaven is volgens vele mensen. Ik heb daar 3 uur de tijd om over te stappen. Ik zal opnieuw door de douane gaan en weer moeten inchecken. Vanaf Dubai vlieg ik, waarschijnlijk, met de Airbus A-380 richting Brisbane en daarna door naar Nieuw-Zeeland! Als het goed is ben ik zondag 19 januari om 14.30 uur geland aan de andere kant van de wereld!

Als ik in Nieuw-Zeeland ben aangekomen zal ik een nieuw reisverslag plaatsen!

Groetjes,
Arianne.

  • 16 Januari 2014 - 17:37

    Klarie:

    Heeeeeeeel heeeeeeeel heeeeel veel plezier.!

  • 16 Januari 2014 - 18:22

    Sanne:

    Arianne veel plezier! hele goede reis gewenst! liefs.

  • 16 Januari 2014 - 18:36

    Jeannet(mama):

    Heel veel plezier down under!! Je kan t en ik hoor en zie je gauw weer. Liefs mama xxxxxxxxxxxxx

  • 16 Januari 2014 - 20:05

    Marijke:

    Gaaaaf! Wat ga je doen, backpacken? Heel veel plezier! Groetjes Marijke

  • 16 Januari 2014 - 20:12

    Arianne:

    Dank jullie wel! :) Ik ga daar stage lopen op de basisschool, super gaaf! :)

  • 16 Januari 2014 - 20:47

    Sonja:

    Hele goeie reis en een super fijne tijd gewenst in Nieuw Zeeland, geniet ervan! Xx

  • 16 Januari 2014 - 22:47

    Leonie:

    Veel plezier en succes Arianne! :)

  • 16 Januari 2014 - 23:30

    Kelly Scherrenberg:

    Super veel plezier daar! Geniet ervan!

  • 17 Januari 2014 - 22:16

    Marian:

    Goeie reis meis, veel plezier en geniet ervan

    Xx Marian

  • 18 Januari 2014 - 17:28

    Sonja Bokkers:

    Succes Ari
    Ga lekker genieten hoor gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leusden

Arianne

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 5018

Voorgaande reizen:

17 Januari 2014 - 25 Mei 2014

Stage in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: